Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

That's my Girlz*



Κάποιες νοσταλγίες μου, εκτώς απο την αγάπη τους και τα γλυκά τους λόγια,
μου έστειλαν όμορφες φωτογραφίες με πρωταγωνίστριες τις ίδιες ή κάποιο φιογκάκι.!
Πάρτε μία μικρή γεύση :)


H fashion blogger Δάφνη ποζάρει με φιογκάκι-στέκα Nostalgia


Τι να πώ γι'αυτο το κορίτσι και για τη στήλη της στο joytv!
Η Rene Sideri πάντα με κάνει να χαμογελάω και την ευχαριστώ για όλα <3
Κολιέ Νostalgia



Η Μαρία απο τη Κρητη ήταν από τις πρώτες-πρώτες που αγάπησε τα κοσμήματά μου!!
Η φωτογραφία τρομερή!

Η φίλη μου η Βάσια!!Μοδάτη και όμορφη όπως πάντα!
Mi chica Bonita <3

Χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά και θετικός άνθρωπος η Χρύσα!!
Χαίρομαι όταν γνωρίζω τις Νοσταλγίες μου και απο κοντά :)

Όταν λοιπόν έκανα Bazaar στο Art Cafe Kimolia όλο το προσωπικό φορούσε φιογκάκια
 και μου άρεσε πολύ πολύ!!



Αγαπώ : φωτογραφία,Γεωργία,φιογκάκι Nostalgia και Georgette <3


Γλύκια Φωτεινή!!Οτιδήποτε είναι χειροποίητο της τραβάει το ενδιαφέρον!! :)
Στέκα-γιακαδάκι

Δαχτυλιδάκι για την Εύα, το νοσταλγικό μου κορίτσι 

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου